You'r my friend, 'til the end

Hej !
kvällen/natten igår/idag spenderades hos lovisa och ellen. Skitkul var det ! Vi gjorde allt från att dricka fem burkar energidrink till att springa på åkern och gömma oss för bilar och det blev en hel del dansande.. Haha ! Men lovisaa och ellen skulle t öland mitt i natten, vi ville följa med, men det blev för mkt, för deras pappa och bror va där, och vi va sex stycken som skulle åka bil (deras mami, lovisa, ellen, jag, tilda och ebba) så det blir nästnästa helg kanske, fattade inte när det blev ;) men nästa fredag är det fest hos tilda också, blir nog kul. Men nu vet jag inte om båda ni två kommer läsa detta, men ni vet själva vilka ni är..


Jag älskar er, och ni vet att ni älskar varandra.
Det gör ont att se er bråka, ni betyder så mycket för varandra,
det är så dumt, för ni är båda toppentoppentjejer ju !
Ni har ju alltid så kul tillsammans och ni är barndomsvänner.
Jag kommer ihåg när vi gick i ettan, redan då var ni bästisar, och ni har varit det sedan det..
Snälla.. Sluta bråka, jag ska inte blanda mig, men som sagt älskar jag er, och jag vill inte att
nån av er ska bråka ! Jag tänker absolut inte ta någons sida, jag tror på er båda.. typ.
Förlåt, men jag vill inte förlora nån av er, för ni är så härliga !

Men jag älskar er, mina små puddingar !

Kommentarer
Postat av: hampus qvarsell

bra gort med bloggen min kompis har en också men den är litte störe en din

2011-09-17 @ 11:12:08
Postat av: hennys best friend

men k ´hennys är grymm!

2011-09-17 @ 13:46:47
Postat av: hennys best friend

men k ´hennys är grymm!

2011-09-17 @ 13:47:10
Postat av: Tora

Fin blogg :)

2011-09-22 @ 20:44:05
URL: http://toriie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback