Alla coola katter upp med svansen dansa runt, här är det disco !

bara för att jag fastnat på titeln..

Ja, igår på tyskalektionen kom det en liten negerapa och hälsade på tavlan.. ingen skrattade utom jag o min kompis.. Hehee, men efter skolan kom papi och hämtade mig, sen åkte vi hem, så kom Ellen och Lovisa och så fixade vi oss/ dom typ blev hulken och rev sönder mina byxor... tack älskade töser ! Men sen cyklade vi ner till tilda där det var party ! ;) Det blev att äta nån chips-ost sak som hade varit i ugnen, typ. Sen lite hemmagjorda popcorn, och en skräckfilm vid namn "Shrooms" vääldigt oväntat slut, måste jag bara säga. Men jag har känt på sista tiden, att skolan har varit seg som farao ! Men det blir nog bättre nu, vi får se. Gick på grandiz idag, köpte inget. Hittade en tröja på new yorker som va rätt snygg, kostade 15 kr, köpte inte den.. Ångrar mig, men jaja.. Det får bli nån annan dag. Sen har strömmen varit av i ett par timmar, Lovely. Men jag har lust att spela guitar hero nu, men hittar inte den förbannade cd:n. Fick nyss ta upp stelnat kattunge-bajs. Mums ! Säkert den där jävla negerapan som gjorde den.. Grr. 



Hennyslife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback