Sommardagarna är det som gör livet speciellt !

Hej !
Tänk att sommaren redan är slut, usch ! Men jag kommer kanske spendera min sista dag med tilda, vi ska nog åka ner till sjön och bada, sen kanske sitta på grusvägen, och prata ut om allt som händer i världen ! Skönt att ha nån man litar på, och att den personen litar på en ! Men iaf, det ska bli mysigt, om det blir av ;) nästa helg, tror jag att jag vill åka t Joel med tildiz, men vi får se hur det blir :) Nu ska jag iaf gå och göra något av sista sommardagen !
Kram, Hennyslife.

Kommentarer
Postat av: jullan ♥

SV: tyvärr hjälper jag bara vänner som jag känner väl. Så tyvärr kan jag inte hjälpa dej med din design för då kommer massa att vilja ha en design och det har jag inte tillräckligt med tid till så tyvärr.

kram ♥

2011-08-21 @ 18:19:21
URL: http://svenssonjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback