MyTubo - Hennyslife

Nu finns jag på MyTubo !
Jag heter Hennyslife, följ mig gärna ni som har android ( mytubo är som instagram fast för android)
Första upplagda bilden är en liten bild på mig, tagen för ungefär 10 minuter sen. Nu pratar jag på skype med min syster som precis flyttat till trollhättan, det är ju hennes gamla rum som är mitt nya ;) Men jag har inte så mycket mer att säga, men jag är rätt stolt nu ! Faktiskt fyra inlägg eller nått, på en dag :D Men iallafall så har jag inte gjort så väldans mycket idag, ska snart gå en tur med Chilli tror jag, sen ska jag bara sitta lite och ta det lugnt tror jag, fixa lite till imorgon. Oh ! höll nästan på att glömma att jag köpte lite saker idag, en hjärtformad miniräknare, ett silvrigt lås, jag och Johanna köpte likadana så vi ska ge dom lite make-over, dom va bara silvriga, lite tråkigt ;) Men jag ska packa, skaffa ett pennskrin och lite sånt. Men kommentera gärna om ni tycker om den nya designen. 
[www.alicialicious.blogg.se]
Tack ännu en gång för hjälpen, Alicia !



Kram, hennyslife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback