det é en härlig da' och jag har det bra !

Hej alla söta läsare
Kände mig lite foki-style.. Vill inte va nån annan, jag är mig själv.. ni läser ju inte bloggen för att det är kul att se när jag försöker va nån jag inte är ;) men iaf, idag har jag då varit på första dagen i skolan, det va lite pirrigt i början, men sen blev det som en helt vanlig skoldag. Efter skolan gick jag på stan med Johanna, vi hade verkligen askul i skolan, jag berättade lite om lärarna och lite sådär, när vi satt och pratade med tomas, tihi ! Blev så ledsen idag btw ! Jag kom där värsta glad och ba "heej johan !" han ba "vänta, vad heter du?" jag blev så besviken, men nu kommer han ihåg mig iaf.. Hehe, fast han visste vem jag va och allt, han hade bara glömt mitt namn, hihi ! Men förresten är mitt rum färdigt ! Videon kommer snart, ska bara ladda upp den, filmade med mobilen. Men en helt annan sak är att, jag skriver ju text, inga bilder, sen finns det dom som skriver och lägger ut bilder, och kallar det fotoblogg, det är det ju inte, inget illa menat till er som säger det, ni kanske tycker det, men jag tycker att en fotoblogg är när man baara lägger upp bilder på bloggen, annars blir det väl bara en lifeof-blogg, med bilder ? Men det är ju bara min åsikt, alla har ju sitt egna sätt att se på saken ;) Men iaf, jag är rätt nöjd med klasserna, även fast vi fick tönt-klassen, men det blir nog bra ! Men nu ska jag göra iskaffe, mysa med Abby, sen kanske gå en liten tur med Chillz ;)
Kram, hennyslife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback